dinsdag, oktober 24, 2006

Oproep

Een specialleke voor onze 30ste post. We weten dat veel mensen onze site volgen. Maar als echte getallenfreaks zijn we geinteresseerd in het juiste aantal :p. Daarom doen we een oproep aan al onze lezers om eens ne zotte comment te plaatsen. Dat doe je dus door onder deze post op ...comments te klikken en dan (naargelang je je wil registreren of niet) op username of other te klikken en je commentje te plaatsen (wa ne uitleg mo tis echt simpel :p). Iedereen die reageert wordt door bert ne pint betaald :D.

Cu

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben uw enige trouwe fan! En bovendien de eerste...

Anoniem zei

allé dan, laat die pint (mag het ook een kriekske zijn?) maar komen :p
'k geniet trouwens mee van jullie wilde avonturen vanachter mijn computerscherm in het regenachtige België... Consider yourself lucky!

Anoniem zei

inderdaad hier ook geen sprake meer van een hemelse nazomer zu!!!

maar jullie mss wel al wa meer gezien dan ons...

we zullen bij terugkomst met zen allen eens moeten afspreken voor een natje en een droogje é. een natje op bert zen kosten en hopelijk zorgen ze hierboven voor het droge weer é...

de leute nog daar en geniet er maar van zu!!!!

Anoniem zei

Speel mee en win .....

"één zotte comment = één pint tegoed van Bert".

Meedoen dus ! Altijd prijs !

Anoniem zei

Ge moogt altijd een doosje zon of een van die schoon grieten op sturen :)
En moest je verdwalen: Hier een nuttige kooktip!
http://www.geocities.com/david_charles_curran/kiwi.htm

Anoniem zei

Voor mij mag het ne Vedett zijn!

Anoniem zei

als die pint van bert komt dan gaat die zeker goed smaken! we zijn benieuwd of we dat pintje op 1 februari zullen kunnen drinken, of breit Bert er nog een staartje aan zijn verblijf?

Anoniem zei

krijg ik nu 2 pinten?

Anoniem zei

bertje, gij duts, da ga u het een en ander kosten ze makker

Anoniem zei

hoe kan ik dit nu weigeren he? ......het pintje bedoel ik natuurlijk :-)
bye,
Elke

Anoniem zei

Ik volg het ook! Tziet er mega uit wa jullie allemaal doen...nog geen heimwee?

Ik pas voor de pint, maar geef mij maar een lekker stukje quiche...niet te versmaden!

Anoniem zei

merci voor de pint-in-spe, bertolomeus!

Anoniem zei

ja, ik denk dat ge uw eerste pint aan marlon en mij gaat kunnen verslijten als jullie hier terug in auckland zullen zijn voor de terugvlucht naar Belgie :)

Anoniem zei

ik ben een once a week visitor, doch ik verdien ook mijn pint denk ik :)

Zeer interessante avonturen trouwens!

Grtz uit Maranello, VDB

Anoniem zei

En ik die dacht dat het altijd mooi weer is aan de andere kant van de wereld.
Toch veel leute met de Milford Track!

Tom's tante uit Loppem

Unknown zei

da maakt dat ik er je nu maar 23 nie meer moet zeker? hé berten! greetz k

Unknown zei

da maakt dat ik er je nu maar 23 nie meer moet zeker? hé berten! greetz k

Anoniem zei

Nee karel, da maakt dage em er nog steeds 24 moet omdaje het 2 keer hebt gezegd.

Anoniem zei

een pint mag nie voe mien geloof ma geeft me een porto in de plaats...